Som den første tv-kanal i Danmark har SPORT LIVE indgået en distributionsaftale med en af landets største mediekoncerner, Jysk Fynske Medier. Aftalen betyder, at SPORT LIVE bliver tilgængelig for over 80.000 digitale abonnenter.
Med virkning fra den 1. marts 2022 vil SPORT LIVE blive inkluderet i Jysk Fynske Mediers digitale abonnementer. Aftalen omfatter i alt 15 danske dagblade:
Avisen Danmark, Fyens Stiftstidende, Fyns Amts Avis, Århus Stiftstidende, Randers Amtsavis, JydskeVestkysten, Vejle Amts Folkeblad, Viborg Stifts Folkeblad, Horsens Folkeblad, Fredericia Dagblad, Folkebladet Lemvig, Dagbladet Ringkøbing-Skjern, Dagbladet Holstebro, Dagbladet Struer og Helsingør Dagblad.
Hvis man som kunde har et digitalt abonnement på et af disse medier, får man automatisk adgang til SPORT LIVE og kan streame kanalen ubegrænset.
Jysk Fynske Mediers digitale kunder får således adgang til masser af lokale sports- og idrætsbegivenheder fra hele landet. SPORT LIVE sender fra over 30 ligaer og sportsgrene, bl.a. Basketligaen, Volleyligaen, Futsal Ligaen, Floorball Ligaen, tennis, padel, cykling, divisionsfodbold, hestevæddeløb, motorsport, parasport, petanque og meget mere.
Det er første gang, at en dansk tv-kanal og et stort mediehus laver en sådan aftale.
- Vi har et kontinuerligt fokus på at tilbyde vores abonnenter mere værdi, og vi ved, at lokalsport er noget af det, som interesserer og samler os. Gennem denne aftale gør vi den lokale sport tilgængelig for vores abonnenter, og vi giver den lokale sport et publikum. Det er jeg sikker på bliver til glæde for både vores mediebrugere og lokalsporten, og vi ser frem til at gå live, siger Jesper Rosener, adm. direktør i Jysk Fynske Medier.
Flemming Kjellerup, direktør i F3 Media Group, der står bag SPORT LIVE, tilføjer:
- SPORT LIVE har fokus på rødderne i dansk idræt. Vi laver mere end 250 produktioner om året fra lokale, danske begivenheder, og dermed passer vi godt sammen med Jysk Fynske Medier. Vi er virkelig stolte over, at det lykkedes at lave denne banebrydende aftale, som vil være med til at eksponere breddeidrætten over for endnu flere danskere. Aftalen er både til gavn for dansk idræt og til glæde for de mange dagbladskunder, der får tv-dækning af lokal sport og idræt med i deres abonnement.
Om Jysk Fynske Medier
Jysk Fynske Medier er Danmarks næststørste private mediekoncern og dækker hele landet med godt 2,6 millioner kontakter hver uge. Avisen Danmark er et af landets mest læste betalte dagblade med 467.000 læsere hver uge. Koncernen udgiver 15 dagblade med 606.000 læsere hver uge og 63 ugeaviser med 929.000 læsere fra Limfjorden til grænsen samt på Fyn og Sjælland. Dertil regionale og lokale nyhedssites med knap 1,2 mio. ugentlige brugere og digitale aktiviteter som Gul&Gratis, deal.dk og SPOTdeal samt trykkerier, distributionsselskaber og kommunikationsbureauet STEP m.m.
Jysk Fynske Medier er også hovedejer af den nationale Radio4 med 282.000 ugentlige lyttere og driver desuden fire kommercielle radiostationer med 646.000 ugentlige lyttere.
Læs mere om Jysk Fynske Medier på www.jfmedier.dk
Commentaires